31 Ocak 2014 Cuma

İddaa Kafası

İşte bizdeki de böle bir şans :)
.
.
.
.
Ne zaman uğraşıp bir kupon yapsam,her seferinde bu kuponu oynayacağım diyorum ama içimden
bir ses oynama nasılsa tutmayacak diyor bende sadece kaydediyorum ve sonuca bakın 
.
.
.
.
Ama ne zaman dandik bir kupon yapsam maçları rastgele seçsem sanki tutacakmış gibi gidip oynuyorum,
oynadığım kuponlar hep İy/ms oluyor... 
.
.
.
.
4 maç yapıyorum hepsi İy/Ms şeklinde bunların en az 3 maçını tutturuyorum ama daha fazla para kazanma hırsı yüzünden 4 maç yapıyorum kafa yok ki emin olduğun 3 maçı yaz bırak :)
.
.
.
.
İddaa Pişmalıktır Demek İstiyorum Ama Değil Kendinizi Kaptırmadığınız Sürece Sıkıntı Yok ;)
.
.
.
.

Bla Bla Bla ...



2 yorum:

  1. Bu hep mi böyle olur :D aynı şanssızlığı paylaşıyoruz !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D şu zamana kadar genellikle böle oldu :)

      Sil